2013. június 23., vasárnap

Szia kedves mindenki!

Ma van napra pontosan fél éve, hogy próbálom megtartani az elért kilóimat!
Büszkén és örömmel jelentem sikerült! :)))
Eltekintve az elmúlt héttől (amikor számtalan vendégeskedés, ünneplés, szülinap volt, de már tudom egy két nap szigor, max egy hét és megint 64-65 közötti értékeket mutat a mérleg, amivel teljesen meg vagyok elégedve) megy minden mint a karikacsapás, a kulcsszó az a lankadatlan éberség, ugye :) és a kontroll!
Mozgás terén iparkodhatnék jobban, de rajta vagyok, van és lesz is lehetőségen a jógára, ami fontos: nem szabad kihagyni hosszabb időre, mert akkor nagyon nehéz visszatalálni... tapasztalat.

Élvezem a vakációt, a nyarat és  -nem szerénytelenség, v nagyképűség- azt ahogyan kinézek, ez most megint teljesen új, hiszen tavaly nyáron 72-70 kiló között voltam.

A héten pl. 2x  (2x2 órát) jógáztam, 2x úsztam és majd megdöglöttem ebben a melegben, íme:


Július elsején indul a nyarunk, 10 nap Fonyód, aztán Várad, család, rég nem látott barátnő, aztán tábor Nyíregyházán, Juliék és ha minden jól megy, meghódítjuk a Nagy-Pietroszt-2303 m ( a Kakastaréj után, Erőss Zsolt emlékére),Szlovák Paradicsom túra, aztán egy hét Adria és végül lezárásnak megint egy kis Balaton.

Ezek vannak, már a hőség is alább hagyott, minden jó és minden jót Nektek is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése