2013. október 11., péntek

Sacher, megint, elrettentésül :)

Itt már egyszer volt szó, meg recept a Sacherről, ma megint elkövettem, mert holnap családi eszem-iszom lesz.
Ami újdonság, hogy kiszámoltam a Sachert, alaposan, nem egy könnyű desszert, de van amikor ez olyan fontos, vagyis nem az a fontos, hogy én mit szeretnék, vagy nem szeretnék enni, legfeljebb beérem fél szelettel! A család és főleg K kedvence :)

Jöjjenek a számok:
















A héten nagyon jól sikerült a töltött csirkecomb, a combokat hagymás-almás ágyon sütöttem ropogósra (saját zsírján), a tölteléket (gombás) külön muffin formákban, volt még hozzá rizi-bizi és meleg kelkáposzta saláta ( kis dióolajon megfuttatva s balzsamecettel meglocsolva), csak, hogy ne felejtsem el, diétakompatibilis és kiadós és finom...

Megvan a szakdolgozat témám és konzulensem is, össze is állt már a fejemben, a zarándokturizmusról fogok írni, összeolvastam egy csomó mindent, most hagyom érni kicsit az információkat, majdcsak összeállnak!

Kilók rendben, mozgás nincsen rendben, csak a séta része...









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése