2013. november 17., vasárnap

hahó

Jó régen nem írtam...
Ami rossz, hogy úgy néz ki makacsul feljött 1- másfél kiló, ami nem akar lemenni, és még hol van karácsony!
Különben, lejártam elég becsülettel a bikram próbabérletet, fogyni ugyan nem fogytam, sőt, viszont látványosan izmosodtam, a bőröm pedig csodálatosan sima lett, sok narancsbőröm eddig sem volt, de jó része leolvadt, szóval egy nagyon jó dolog a hot jóga, bátran ajánlom mindenkinek. Ami miatt, nem tetszett, az az én bajom, hibám: utálom a sok cuccolást, nedves bőrre öltözködést, csak h írjak még valami rosszat,   a társaság is elég, hogyismondjam sznobi...és a gyakorlatok sem a kedvenc jóga pózaim, de ez csak 2%, 98%-ban nagyon-nagyon tetszett.
Tehát, jön ismét az itthoni jóga gyakorlás, a napüdvözlet valósággal hiányzik, meg a gólyatartás, meg a fejenállás, keddtől kezdem újra!
Különben fázás és olvasás és dolgozatírás, és nemsokára karácsony és még semmi épkézláb kézműves ötletem sincs.

Magamnak tervezek 2 dolgot, máris mutatom a mintát, egy pulcsiból kivitelezhető ( a papucsot már mutattam régebben):























és a már mutatott papucs, a pulóver karjából, talpnak valami strapabíró, esetleg nemez anyagot fogok használni:


















ha meglesz megmutatom, alig kell varrni valamit!

Végül kiló száma makacsul 66 :(

3 megjegyzés:

  1. Jaj, ne is mondd a kilókat! El kéne kezdenem odafigyelni, mert amit nyáron ledolgoztam... nem is akarok otthon ráállni. PF Össze kéne szednem magam. :D Nem tudom, hol romlottam el.
    Hajrá az ügyeskedéshez!
    Kár, hogy a bikram nem jött be az Örsön. (Amúgy ha izmot szedtél fel, akkor lehet, hogy azért mutat többet a mérleg? Szóval ne aggódj! :) ) Puszi

    VálaszTörlés
  2. A kilók megoldódni látszanak, csak a mozgás, az ne vóna :DDD
    Kösz mindenesetre a buzditást, jól esik ám!

    VálaszTörlés
  3. buzdítást, természetese, új laptopom van, nehéz még a billentyűk megtalálása :)

    VálaszTörlés