2013. november 29., péntek

Hot Ashtanga!

Tegnap az atmában jártam egy izzasztó, csak 36 fokos, 2 órás hot ashtanga foglalkozáson, szuper jó volt!
Az oktató blogját már jó régen olvasom, csak véletlenül alakult, úgy, hogy vele még nem jógáztam egyik alkalommal, fesztiválon sem, pedig már nagyon kíváncsi voltam rá.
A stúdió egyszerű, de minden van ami kell egy jó jógázáshoz sőt, étterem, indiai fűszerek, jógás cuccok, teák stb.

Ami nagyon tetszett: Gauranga (az oktató) és az Ő jó kisugárzása, a 36 fok, ami rendesen megizzasztott, de végig kaptam levegőt és egyszer sem voltam rosszul és végül, de legjobban, hogy a Bikrammal ellentétben, amit sztem az amcsiknak találtak ki, itt igenis igazítanak, nem is akárhogyan, így megérzed a póz helyes kivitelezését, és olyan dolgokra vagy képes, amiről nem is álmodnál...ez nemcsak korrekciót jelent, ami nagyon hasznos, hanem például, az oktató szépen ráfekszik a kedves gyakorlóra és rögtön a helyére kerülnek a dolgok, homlok a térdre, vagy kiderül, hogy a lábamat igenis fel tudom emelni a fejem fölé, ha van aki feltolja és ott tartja addig a bizonyos 5 lélegzetvételig :)
Erről beszélek a képeken Gauranga igazít-igazit...

















nem mondom, hogy nem fájt és ma nem úgy érzem magam, mintha apró darabokra cincáltak, vagy jól megrágtak volna és kiköptek, ráadásul álmomban is jógáztam (ilyen még sose volt), egész éjjel, majd hajnalfele egy párduc elől menekültem, nem is csodálkoztam, hogy reggel nem voltam valami fürge :)

Szóval nagyon jó volt, ez az én stílusom, jó ezt eddig is tudtam és most kitaláltam, hogy a második sorozatot is megpróbálom gyakorolni, nem azért mert olyan jó vagyok, ha arra várnék, hogy az első tökéletesen menjen akkor várhatnék életem végéig, hanem ott másfajta kihívások vannak, más pózok, más a terhelés, jó a változatosság.

A hétvégén takarítok tovább és belevágtam egy jótékonysági felhívásba, sapkákat horgolok koraszülött babáknak, ilyen osztállyal rendelkező kórházaknak.
Holnap lesz budokon is, ha nem lesz olyan fájldalmas az izomláz, mint ma, elmegyek :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése