2013. november 23., szombat

Molyinvázió a konyhában

szó szerint,  a zabpehelyben, a korpában és a búza csírában, nem tudtam, honnan jönnek, ma kiderült, ennek örömére hatalmas takarítást csaptam a konyhában, mondjuk amúgy is ráfért, kidobtam csomó kacatot, ami menthető volt, bedobozoltam, szerencsére alig volt valami a zacskókban, pár gramm itt-ott. Amúgy is jön a karácsony, kell a nagytakarítás, szóval mozgás ma letudva...

Ma házi hamburgert ettük, tk. császárzsömlével, tepsis krumplival, marhahúspogácsákkal, hagymalekvárral, nagyon jól laktan azóta nem is voltam éhes, még egy turmixot (szőlő-narancs) iszom és kész is mára.

Holnap ikeás húsgombóc lesz, barna mártással, áfonyalekvárral, pürével meg zöldbableves.
A kilók ide oda ingadoznak, sokféle oka lehet, most 2-4 hétig nagyon oda szeretnék figyelni mert, 2 hét múlva hétfőn megyünk Egerbe, 10. házassági évfordulót ünnepelni, ott meg lesz ellátás bőven, kerek 1 hónap múlva lesz pontosan 1 éve, hogy befejeztem a fogyókúrát :)

Holnap folytatom a takarítást, ablakmosás-függönymosás, hajfestés, hogy ne maradjon minden decemberre.



Erősen gondolkozom egy jógaoktatói tanfolyamon, jövőre, még keresgélek, olvasgatok!


1 megjegyzés:

  1. Na, ha oktatnál, akkor megtanulnék jógázni! :D ;)
    Múltkor nálam is volt moly, de már nem tudom, hogy melyik valamimben... Még szeptemberben.

    VálaszTörlés