2013. november 6., szerda

Nagymosáson, avagy

 40 fok és 90 perc, avagy bikram jóga!
Avagy, ha a hegy nem megy Mohamedhez, akkor stratégiát kell váltani.
Ez esetben egy bikram jóga próbabérletet váltottam, lesz ami lesz alapon...folyt. köv.


















Tömören: végem volt, elájulni 3x, meghalni 2x volt indíttatásom, de megcsináltam, nem hittem, hogy ilyen kemény, főleg a meleg, a hőség, hogy nem kapsz levegőt, mikor meg felálltam akkor szédülés és homály, biztosan lement a vérnyomásom...nem túlzás, folyt rólam a víz.

És mikor bementem a terembe az ottani mérleg 64.5-t mutatott ( már ebéd és sok ivás után) mikor eljöttem, felöltözve 63.5, jó ez csak víz, de akkor is jó ...
Holnap is megyek, ugyanahhoz az oktatóhoz, majd írok bővebben, most készen vagyok, jólesően fáradt
Ja és kb 800 és 1000 közötti kcal letudva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése