2013. december 21., szombat

Készülődős, természetesen :)

örömmel jelentem, a felkúszott másfél kilóból, egy már lement, megvagyok a takarítással és mával indul a mandula, vagyis a karácsonyi eszem-iszom, nem lesz nagyon veszélyes, főleg, hogy okultam ebből a másfél kilóból és nemsokára 1 éves évfordulóm lesz, szóval, tudom hol a határ és, hogy mennyit érdemes kockáztatni!

Ma évfordulós lazacpartira megyünk barátokhoz, nekem a desszertet kell vinnem, ami krémes-pohárkrém lesz, kevés naranccsal és pirított mandulával megbolondítva, anyósomhoz képviselőfánkot viszek, Valikához paleo Sachert, mert kiderült hárman is lisztérzékenyek ( nem nagy ügy, a lisztet lecserélem mandulára és dióra), anyámhoz meg zserbót.

Most az idei képeket rendezgetem, csinosítgatom, szokás, hogy együtt megnézzük őket, itt van pár nyári, de szeretem ilyenkor télen nézegetni a nyaralás képeit :)



Kellemes karácsonyt Nektek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése