2013. december 23., hétfő

Pom-pom-pom-pom

ma van a szülinapom-pom :)

A második, első, vagyis egy éve , hogy leadtam azt a bizonyos 20 kilót, szép karácsonyi ajándék volt és remélem az is marad jó sokáig.

Már nagyon szerettem volna egy ilyen nadrágos képet, de kibírtam tegnapig, a nadrág ugyanaz!


















Meg szerettem ma lepni magamat valami extrával, de nem találtam semmit, vagy mindenem megvan(?), pedig ma vásároltam meg sok mindent, végül egy pomelot vettem, jól fog esni este. Majd ünnepek után kitalálok valamit.

Karácsonyi menet:
Holnap délelőtt. kis takarítás, utolsó simítások, fadíszítés, csomagolás, délután megyünk anyósomhoz, végül nem képviselőfánkot, hanem profiterolt viszek, nagyjából ugyanaz
Holnap után: K családjánál ebéd, halászlé, töltött káposzta, sültek salátával, ide paleo Sachert viszek
Végül 27.-én irány Várad, anyám azt mondta, ne vigyek semmilyen sütit, majd együtt sütünk.
Aztán megyünk Juliékhoz és együtt szilveszterezünk, majd elsején jövünk haza.

Kilók rendben, holnapig :)
Majd jövök a sütemény receptekkel és képekkel, ha sikerülnek.

2 megjegyzés:

  1. Boldogat! :) A képek magukért beszélnek. ;) Aztán jó karácsonyi és szilveszteri menetet. :) Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Neked és az egész családnak kívánok nagyon boldogat :) Pusz!

      Törlés