2014. április 22., kedd

Én szerencsétlen!


Tegnap jóga előtt (half led) óriásit estem, futottam az Oktogonon a villamos után, nem is voltam késében, és megbotlottam a sínben, eldőltem mint egy zsák, a térdeimet a sínbe, a mellkasomat a padkába vágtam bele :(
Egy pasas összeszedett, gyorsan felszálltam a villamosra, közben az ment a fejemben még esés közben is, jaj, csak ne törjön el semmim, hogy tudjak jógázni. Amúgy esés közben is nagyon tudatomnál voltam lelassult az idő és ki tudtam tenni a két tenyeremet, h ne a mellemet vágjam teljes erőből a padka szélének.
Eredmény: két lehorzsolt térd és valami meghúzódott izom valahol a vállamban, jóga is volt, a stúdióban lemostam és leragasztottam a térdemet és kész. Közben nem nagyon fájt, estére kicsit fájdogált és megdagadt, jól bekentem aloéval és bedunsztoltam fekete nadálytő kivonattal, reggel jobb is lett és belilult-zöldült, nem egy szép látvány, remélem hamar elmúlik.

Ma tanulok és ha nem lesz rosszabbul a térdem, megyek jógára. (krama)

4 megjegyzés:

  1. Remélem azért minden rendben és csak picit színes lettél. Minél előbbi gyógyulást! Villamos után meg nem futunk, mert úgy is jön a következő! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt már nagy nehezen megtanultam, h pasi után nem futunk :) most már ezt is bevéstem! Van aki csak a saját kárán :D

      Törlés