2014. április 20., vasárnap

Astanga half led

Adós maradtam a legutóbbi, pénteki jógaórámmal, ami másfél órás volt.

Kezdem ott, olyan brutál izomlázam volt, hogy nemhogy rendes, de semmilyen deszkát nem tudtam produkálni, egész egyszerűen lehuppantam a matracra, de olyannyira, hogy még a puffanást is jól lehetett hallani, no ez kellemetlen volt. pedig szeretem ezt az asanát.


Az óra maga, nagyon tetszett, nem mondanám sem könnyűnek, sem nagyon nehéznek, szerintem ez most pont passzol nekem. Dorka nagyon figyelmes oktató, jól igazít, szeretem ha határozottan tolnak a megfelelő tartásba,  kedves, szerény, de szigorú. 

A következő hetemet így tervezem:
hétfő: half led, ha jól bírom megpróbálom a következő órát is a hátrahajlítást
kedd: krama?
csütörtök: jin
péntek: half led
vasárnap: szatsztang

megpróbálom összefoglalni az első hét tapasztalatait:
Sokat vesztettem az állóképességemből, ezért volt ez a rettenet izomláz, nagyon jó közösségben jógázni, motivál és kitartást ad, mivel a stúdió barátságos és otthonos, jól érzem magam, még akkor is ha még nem nagyon ismerek senkit (még).
A tanárok (akikkel eddig megismerkedtem) profik és nagyon autentikusnak érzem őket, jó tudni, hogy biztos kezekben vagyok, az órák rendkívül változatosak, több olyan óratípus van, ami máshol nincs. A társaság is nagyon motiváltnak tűnik, komolyan veszik az órákat és nagyon ügyesek, páran még annál is ügyesebbek. És még mosolyogni is szoktak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése