2014. április 27., vasárnap

Gesztenyetorta és vegán keksz

Ezeket sütöttem tegnap.
Egyszerűek és finomak.

Gesztenyetorta: 3 tojásból piskóta, most nagyon szép könnyűre sikerült, 3-ba vágni
krém:  1 adag vaníliásodó, vagy 1 csomag vaníliás puding-ba jó habosra elkeverni az 1 csomag fagyasztott gesztenyét, a krémmel megtölteni a piskótát, tetejére: cocomass jól felverve kakaóval és kevés cukorral, vagy édesítővel.

Vegán keksz:
1-1 bögre apró zabpehely, mandula, mákliszt
1 alma lereszelve
2-3 evőkanál kókuszvaj
cukor, só, szódabikarbóna, kevés víz, hogy összeálljon
közepes hőfokon, tallérokat formázunk

Lassan 2 hete járok a Bandhába,  7 órán voltam összesen, 3 half leg, 2 jin és 2 krama és a legutóbbi alkalommal már igazán jól ment, tudtam figyelni szinte mindenre amire kell, nagyon jól éreztem magam végig, a csaturangám is kezd visszatérni, csak a hidat nem bírom még tartani, mert fáj a vállam, még mindig.

Du. megyek az összejövetelre, oda sütöttem a kekszeket, remélem ízleni fog :)

Majd megpróbálom jobban összeszedni a gondolataimat és írok egy komolyabb összefoglalót.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése