2014. április 17., csütörtök

Megint itt :)

2 és fél hónapja nem írtam, most megint visszatérek.
gyors helyzetjelentés, szépen tartom a súlyomat, de mivel nem mozogtam elég rendszeresen, a síelést és pár kirándulást, na meg a sok gyaloglást leszámítva, mintha egy kicsit plötyibb lennék...ide még visszatérek

Ezen a héten (nagyhéten) nem ettünk és eszünk húst, hétfőn volt a legnehezebb, nagyon éhesek voltunk egész nap, azóta egyre jobb, no meg ott lebeg a előttünk a szombati sonka és a vasárnapi családi ebéd.
Heti étrend: hétfő: krumplileves és grízes tészta, kedden: rántott tőkehal tepsis krumplival, szerdán: zöldborsó pörkölt tarhonyával, ma zöldcsütörtök lévén spenót, tojás kis maradék tegnapi pörkölt, holnap kis bableves, szombatra ugyanaz, este sonka, kaláccsal ésatöbbivel :))) Vasárnapra meg a kötelező Sacher, immár a jól bevált mandulás-diós változat, liszt nélkül, jaj kell vegyek csokit.

A sulinak vége, szakdolgozat leadva, záróvizsgák 1 kivételével letudva, majd májusban lesznek a végső vizsgák, szám szerint 17 meg a védés. Csak húsvét után kezdek el tanulni, nehogy elfelejtsem addig.
Közben végzek egy zarándoklatvezető kurzust, abból már csak a gyakorlat van hátra.

És ami a lényeg, amiért visszatértem, hogy megnyertem, kaptam, szereztem egy 3 hónapos jóga ösztöndíjat, a Bandha Works stúdióban, hurráááá!!!! Korlátlanul látogathatom az órákat, lehetőségem lesz magánórákra, elméleti felkészítésre, szóval nagyon örülök. Ezt a 3 hónap hónapot szeretném megörökíteni itt.

Vasárnap voltam a stúdióban egy beszélgetésen, személyes találkozón, majd kedden kaptam meg a jó hírt, persze, hogy aznap el is mentem órára. 3-n vezetik a stúdiót Timi, István és Dorka, első találkozáskor, jó benyomást keltettek bennem, és nem csak azért, mert remélem ez kölcsönös volt, hanem mert valóban kedvesek, szerények és érdeklődőek voltak, a stúdió meg csodaszép, csupasz téglafalak, meleg barna fapadló, kényelmes öltöző, zuhanyzó, tea, víz. Az elvárás az, hogy hetente 3 órára el kell menni, jogos és érthető, még házit is kaptam :)

Tehát kedden voltam először, mit Pilátus a krédóba, Vinyásza Krama én mindig Karmának olvasom, mert ugye annak van valami értelme, ez ártatlan név egy gyilkos 2 órás jógát takar, tulajdonképpen átvezetés a második sorozatba-ra, Timi tartotta, klasszul igazított és tartotta kordában a csapatot. Főleg hogy, szégyellem bevallani de az idén nem nagyon jógáztam még, rettenetes izomlázam van 2 napja, de végigcsináltam, naná hogy! Azért tetszett az óra, mert változatosak az aszanák és van pár új is közte.

Ma 8-ra megyek Jin jógára, ami passzív gyakorlás, több percet is egy adott pózban kell eltölteni. Na kíváncsi vagyok, valami hasonlón voltam már, asszem Iynegar volt a neve.

Jó hosszú lettem, de volt miről beszámolni, hajrá nekem és a jógának!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése