2014. június 15., vasárnap

Megkönnyebbülés

Történt mindez csütörtökön, hogy egyszerre nagyon-nagyon megkönnyebbültem, érdekes érzés volt és csodálkoztam is, nem hittem, hogy a suli ennyire stresszelt tudat alatt, hogy 2 hét kellett ahhoz, hogy felszabaduljak, mert más miatt nem aggódtam, de ki tudja? pedig megvallom őszintén, hogy a vizsgaidőszak alatt többet foglalkoztam a jógával, mint a vizsgaanyaggal... El is kezdtem megint olvasni és nagyon élvezem!

Pénteken találkoztam 2 általános sulis barátnőmmel, vagy 2o éve nem találkoztunk, igazán jól sikerül, sétáltunk, meséltünk, csevegtünk, ettünk-ittunk.

A jógában megvolt a 3 napos pihenés, ma voltam először és eléggé berozsdásodtam, de a hold sem kedvező most túlzottan, holnaptól belevetem magam megint a Mysore órákba, lesz kb. 2 hetem, 28.-ig, amikor is irány a Balaton, 1 hétre! Ma van pont 2 hónapja, hogy jógázni járok Bandháékhoz, még van 1 hónapom, hogy utána hogy lesz, mint lesz még nem tudom, csak azt, hogy nagyon megkedveltem Őket és nem hiszem, hogy máshova szeretnék járni ezután :)

Egy kis ízelítő a Mysore órából:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése