2014. június 4., szerda

Égés...

Megvolt a konfirmáció, jól telt, sütöttünk-főztünk mint a robotok, én többek között 5 darab sachert, Sárika is ügyes volt és szép, sok ismerőssel találkoztunk, ettem-ittam rendesen... és a mérleg csodák csodájára nem lendült feljebb, vannak még csodák...

Jóga, már harmadjára voltam mysore órán, ez reggel 6 és 9 kilenc között van, folyamatosan érkeznek a gyakorlók, mindenki a saját tempójában halad és a neki megfelelő gyakorlatsort hajtja végre, a tanárok, István és Timi, mindenkit figyelnek és segítenek, irányítanak, no meg persze igazgatnak. Timi nekem 2 napja ki akarja tépni a kezemet a vállaimmal együtt, csak még nem sikerült neki, pedig derekasan próbálkozik, nagyon fáj, de meg kell lazítani-nyitni  a vállamat, tuti a felelősségvállalással vannak gondjaim, vagy valami ilyesmi.( több ászanában is gondot okoz a vállam kötöttsége)

Nekem még nincs ennyire lent a kezem, a fejem az igen, de a kezemnek is le kéne érnie a földre...








A másik ahol előszeretettel- és itt a szereteten van a hangsúly, mert én tényleg nem bánom ha fáj és érzem a jó energiákat amiket a tanáraimtól kapok,-igazgatnak  az a pascsimottászana, íme:







a képen István!









Mindig kapok valami feladatot, az ösztöndíj keretében, most meg kellett tanulni és felmondani a kezdő és a záró mantrát, a végén, amikor már azt sem tudtam, fiú vagyok-e, vagy lány és levegőt is alig kaptam még, fel kellett volna mondanom a zárót és nem ment... na ez volt az égés, hazafelé a villamoson már ment, de akkor ott leblokkoltam, főleg h énekelni próbáltam, István csak annyit mondott, tanuljam még, aszittem elsüllyedek, de mostmár megy!

Ma moziba voltunk az új Tom Cruise filmen, ahol a főszereplő leányzó jógázott, de sztem nem ő mutatta be a pávapózt, mert nagyon nehéz és mert csak messziről mutatták, habár most olvasom, hogy jár jógázni, akkor lehetséges.

A legkellemesebb meglepetés a reggeli gyakorlásban, hogy fel tudok egyáltalán kelni én, az éjszakai bagoly, most úgy húzom a lóbőrt már 11 körül, mint a kisangyal, sokkal jobban be tudom osztani az étkezéseket, habár reggel merevebb kicsit az ember, viszont a gyomra üres, sokkal könnyebb, és nagyon jó érzés reggel 9-kor tudni, hogy már gyakoroltam és előttem az egész nap és tele vagyok energiával. Röviden ennyi voltam mára.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése