2014. június 27., péntek

Tiszta erőből nyár!


Ez is eljött végre, mindenki sikeresen levizsgázott, kezdődhet a nyár!
Holnaptól egy hétig Fonyód-ligeten leszünk, majd irány Zakopane, utána újabb hegycsúcs vár meghódításra: Szárkő, Juliékkal, kicsi barangolás Erdélyben, érettségi találkozó, a huszadik, majd augusztusban vár az Adria, hogy hová az még nem dőlt el.

Kértem és kaptam házi feladatot Bandháéktól, reggel rövidített sorozat, majd du. napüdvözletek, állók és fejenállás fejlesztése, a cél tízszer fel és le sirszászana A-ból, B-be. Fogalmam sincs mennyit bírok, még sose próbáltam. Remélem jó időnk lesz, se túl meleg se túl hideg, habár teljesen mindegy, ha jó az idő fürdünk, ha rossz pecázunk. Már nagyjából be is pakoltam, még holnap sütök egy Sachert, szülinap lesz.


Majd lesznek képek, kíváncsi vagyok, látszik-e bármi változás.

Legyetek jók és lankadatlan éberség :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése