2012. március 24., szombat

Első randim

a natúr sovány tehéntúróval!
Maga a találkozás tegnap történt, a Spárban, megláttam és meglepődtem, még sosem találkoztunk eddig, csak olvastam Róla sokat, az utóbbi időben, eddig semmilyen személyes, vagy futó kapcsolatom nem volt Vele, nem is hittem volna, hogy valaha is közelebbi kapcsolatba kerülhetünk.
Ami vonzó volt az első pillanatban az a kalóriatartalma , az ára sem rossz, mondhatnám elég olcsón adja magát...500g és összesen 380 kalória és 19g szénhidrát...?!Ilyen túró márpedig nincs, gondoltam.(és valóban)
Ma végre kenyértörésre, vagyis doboznyitásra került sor és elsőként túrós rétes lett 300g-ból. Nem csalódtam, rendesen édesítve, izésítve egész jó volt, 1 db rétes kb 82 kalóriára jött  ki, hurrá!
Este is találkoztunk, a vacsoránál, ekkor pőrén került elém,  először azt gondoltam inkább eszem tejfolt, de miután megnéztem a kalóriatáblázatot visszafordultam Hozzá... Egyre jobban ízlett, rengeteg lehetőséget éreztem benne, egy kis fantáziával bármit ki lehet hozni belőle, nem erőszakos, karcos, mint például a juhtúró, aki tudja mit akar.
Tehát az első randi jól sikerült, még puhatolózom, de abban már biztos vagyok, hogy ez nem az a  mindent elsöprő szenvedélyes szerelem lesz,-azoknak amúgy sem szokott jó végük lenni-,  de sűrűn fogunk még  találkozni, ebben biztos vagyok. Nem lehet tudni mi sül még ki ebből...:)))

1 megjegyzés:

  1. Hajrá :) rengeteg mindenre jó, én sósan is és édesen is szoktam enni. Mostanában a sláger a 125/250g sovány túró, egy pohár almás fahéjas jogobella light és egy reszelt alma. Isteni finom, és még sok is :)

    VálaszTörlés