2012. március 24., szombat

reggel kávé                                                                       44 kcal  2.4g ch
ebéd       1 adag brokkolileves                                          43 kcal  2g ch
              100g lencsefőzelék 50g gombás fasírttal          
du.         100g lencsefőzelék 50g gombás fasírttal              450 kcal 52g ch
uzsi         2 db túrós rétes sk                                             160 kcal  11g ch
              1 nagy alma                                                         60 kcal  10g ch
vacsi      35g tk kenyér, 30g sovány túró, 25g füstölt pulykamell
             kb. 150g hagyma, uborka és paradicsom             200 kcal 25g ch

összesen:  957 kcal és 102.4g ch 


mozgás 40 perc tempós séta 


Ma városligeti séta lesz műsoron...
Lencsefőzelék elég vacak lett, elfelejtettem hagymát vágni bele, majd az a zseniális ötletet követtem, miszerint besűritem útifűmaghéj őrleménnyel, valahol olvastam, hogy jó sűrítésre -fagyinak-, ez nem jött össze, rettenet állag, csodálom, hogy a férjem megette, szerencsére nem tettem bele sokat, kénytelen leszek egy icipici hagymás-fokhagymás rántást készíteni holnap!
Arról nem is beszélve, hogy startból megfőztem egy egész zacskónyi lencsét, most a feléből van ez a csodálatos főzelék, a másik fele meg  vár valamire, lehet lefagyasztom.

A gombás fasírt viszont kompenzálta ezt a malőrt:
400g darált s comb
150g lereszelt gomba
50g reszelt hagyma
5g zabpehely
fűszerek persze
ez mind:   652 kcal és 8g ch, 10 darab 50g-s szelet lett belőle

Tojást nem tettem bele, reméltem a zab összetartja és lőn :) Szépen lehet szeletelni.
Ezt is őzgerincformabán sütöttem, így megspóroltam az olajat:)
Nagyon-nagyon finom lett! Jó vacsira salátával, esetleg kenyér közzé kiránduláskor, vagy bármilyen főzelékhez feltétnek.


1 megjegyzés: