2012. március 25., vasárnap

reggel kávé
ebéd 1 tojás, 30g pulykamell, 30g túró, 1 tönkölyzsömle-50g-
         kb  100g uborka, hagyma                                                  280 kcal és 31g ch
du.   1 adag lencse, 100g fasirttal                                                500 kcal és 60g ch
        1 rétes                                                                                 85 kcal és   6g ch
este  1 alma, 3-4 szem szőlő                                                        80 kcal és  16g ch

ez eddig:      945kcal és 113g ch (akkor vacsira még lesz valami:)))

mozgás de. kb 1,5 km séta
            du 1.82 km ebből 5x1 perc futás + FE fekvő, meg a kapaszkodós -kis kör-
nagyon jólesett, habár most szólóban voltam, gondolkodtam a runtilten is, de majd legközelebb, ha majd futni is fogok...
ez a Kis Kör, 1,82km

                                                             ez a Nagy  Kör, 3,6km

Holnap mérek, visszaállok a hétfői mérésre, de már előre ideges vagyok, ugyanis menszesz alatt, 1 dekát sem változott a súlyom, ez ennyire számít? Ha találok centimétert akkor megmérem magam én is, Boszitól, meg a blogos lányoktól kaptam kedvet:)
Kár idegeskednem úgy sem adom fel, erőt ad, h már mások is észreveszik...

1 megjegyzés: