2012. március 23., péntek

Vétkeztem...

Az úgy volt, hogy:

reggel 1 zabkeksz, kávéval                  144 kcal
ebéd   1 Burger King menü csiliburger: 331 kcal és 42g ch
                                          kis krumpli 300 kcal és 38g ch valamint egy light kóla
nem nagy tragédia, csak hát liszt meg cukor meg stb... havonta egyszer belefér:), de tegnap ettem gyrost, ma nem ehettem ugyanazt!
Nagy (bűn)bánatomban elkezdtem főzni a hétvégére, hogy legyen mit enni és nem elcsábulni össze-vissza...
Nemsokára megyünk futni. Lépésszámláló ügyben még mindig tanácstalan vagyok...

vacsi  zacsiban sült brokkoli+gomba   230 kcal és 16g ch (+3 kanál kefir)

összesen: 1015 kcal és kb 115g ch

mozgás: jó 40 perc tempós séta

este még belefér, ha kell fél grapefruit.
Holnapra lesz: brokkolikrémleves, lencsefőzelék fasírttal, receptek holnap.

1 megjegyzés:

  1. Velem e téren sokan nem értenek egyet, de én úgy gondolom, hogy ha hosszabb távú kalóriaszámolásra rendezkedsz be, akkor olyan ízeket kell enni, amiket kívánsz. Nyilván nem minden nap Burger Kinget, de mióta elkezdted, most ettél ilyet először, és nagyon bölcsen számoltál is vele. Szóval szerintem teljesen oké, néha. Azért a sült krumplit én kihagytam volna, mint abszolút egészségtelent, de ez mindenkinek a maga döntése, nekem a vérképemre is figyelni kellett...

    VálaszTörlés