2012. április 17., kedd

Hogy meglegyen!

Forrás:  http://tornavideo.hu/2012/03/light-intervall/#more-2466

2x kell ismételni, kb. 20 perc, zenét kell válogatni!

Light intervall gyakorlatsor:
(az egyes gyakorlatok közt 10 mp pihenővel)
  1. Saroktolás váltva – 20 mp
  2. Laza rúgás oldalra váltva – 20mp
  3. Láblendítés oldalra váltva – 20mp
  4. Helyben futás – 20 mp
  5. Imitált ugrálókötelezés laza szökkenéssel – 20 mp
  6. Dupla “Jumping Jacks” – 20 mp
  7. Dupla sífutás – 20 mp
  8. Hinta térdhúzással – 20 mp
  9. Hinta sarokhúzással- 20 mp
  10. Jobb térd húz – 20 mp
  11. Bal térd húz – 20 mp
  12. Jobb sarok húz – 20 mp
  13. Bal sarok húz – 20 mp
  14. Popsi-risza – 20 mp
  15. Könnyített “néptáncos” – 20 mp
  16. Bal rúg – jobb hátra tol – 20 mp
  17. Jobb rúg – bal hára tol – 20 mp

5 megjegyzés:

  1. Most ettem meg 2 szeletet a hetvegi tortabol (nagyon jo lett, de mar szaraz egy kicsit). Erre itt ez a video a tokeletes testtel ... lelkiismeretfurdalas a kobon. :)

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy a lelkiismeret furdalás fogyaszt?:)

    Hogy vagy? Pihensz még?
    Írtad, hogy terembe jársz edzeni, még csinálsz valamit mellette?
    Miket tornáztál?
    Ma kipróbáltam a fenti tornát, kemény, de utána elkepesztő jó érzés:)))

    VálaszTörlés
  3. :) Koszi a kerdesed. Lightosan dolgozom es szerda ota nem sportoltam. Szerintem penteken majd ujra kezdem a teremben, meg egy honapig jo a berletem. A jo hir a dietat tartva nem hiztam eddig, de mivel nincs sport igy nem is fogyok... de legalabb van otletem hogyan lehet szintentartani.

    Heti 4-szer megyek terembe (vagyis eddig ezt csinaltam, de kidoltem). Nekem ez ugy meg vallalhato volt eddig, heti 3 pihenonap volt igy tanulasra, takaritasra es fozesre. Mellette csak seta hetvegen es ennyi. Most azon gondolkodom ha lejar a berletem akkor szabadban futas es ilyen videok lesznek amiket ide feltettel (Tracy, Eniko...). Eleg draga a berlet es amig relative jobb az ido addig lehet felesleges, majd osztol ujra inkabb. Meg meglatom.

    Amit most csinalok:
    Hetfon Total Tone (ez 30mp/40mp gyakorlat es 10 mp piheno, 12 kulonbozo gyakorlat valtva korben 4 kor es csoportosan ordito zenere trenerrel aki figyel, hogy ne csalj), konnyu sulyokkal kardio edzes (vall, has, lab). Kb. 45-50 perc az egesz egy kis bemelegito futassal es nyujtassal a vegen. Olyanok vannak benne, hogy fekvotamasz, kezi sulyzo (tricepsz, oldalra, elore), jumping jacks, sifutas, Burpies (negyutemu), ugrokotelezes, V-felules, plank kitartas, guggolas, kitores, guggolas megtartva, oldalra kitores, oldalra fordulas medicin labdaval... kicsit hasonlit arra amit feltettel, csak kemenyebb szint es 4 kor.

    Aztan szerda-pentek-vasarnap 1-1.5 ora (ahogy van idom) 10-12 perc intervall futogep bemelegitesnek, sulyzos gepek (karra es labra 5 fele), kezi sulyzo 3 fele, talajgyakorlatok (felules, plank, fekvotamasz), labra kitores, guggolas zsakkal,.. vegen nyujtas (ez ugy 45-50 perc program a szemelyi edzotol) es a vegen ha van erom 10-20 perc levezetes ellipszis trener vagy legpcsozo gep.

    Na, ahogy leirtam most mar nagyon kivanom is. :) Talan holnap ha jol erzem magam elmegyek.

    Tovabbi kellemes estet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húú, ez kemény kiképzésnek hangzik!!!
      Jó ötlet a szabadban mozogni, itt ezen a héten sajnos elég vacak az idő.
      ha jobb idő lesz mi is folytatjuk a sétát, mert futni nem akar azuram, egyenlőre, de azt már szokta mondani, hogy menjünk sétálni, kettesben nagyon jó, azért az is mozgás... Fogyott már 3 kilót, nem kövér csak pocakja van, még 5 kiló és jó is lesz...

      Törlés
    2. Nem kemeny. Csak heti 4 alkalom, 3 nap pihenes. Soknak hangzik, de csak mert nagyon kireszleteztem.
      Most neztem ujabb Pentek Eniko videokat, nagyon tetszenek. Mar tervezem a teremmentes idoszakot es te adtad az otleteket hozza, koszi szepen. :)

      Törlés