2012. április 17., kedd

reggel kávé
ebéd 50g barna rizs, csirkepörkölttel, uborkasalátával
uzsi 70g kenyér, 5g vaj, 30g csmellsonka, paradicsom
vacsi jó nagy adag húsleves, 1 grízgombóccal


 még iszom egy banános-epres turmixot, az 250 kcal!

mozgás: light intervall edzés, kb. 25 perc, megizzasztott keményen, de nagyon klassz volt.

Úgy tervezem: kedd és csütörtök light intervall
                      hétfő, szerda, péntek Tracy pp
súlyom ma változatlan, de nem is lehet minden nap 0.4 kilót fogyni:)) - sajna-

3 megjegyzés:

  1. Hauha, ez jo sok mozgas egymas utani napokon. Annyit csinalj amennyi jol esik, nehogy tulterheld magad. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Délelőtt, azon gondolkoztam akkor ma kihagyom a tornát, eleget sétáltam, de délután olyan rossz érzésem volt, hogy muszáj volt megcsinálni:))
      Nemsokára úgyis jön 1-3 nap kényszerpihenő, (menszi), szóval így jártam ma...

      Törlés
  2. Nekem menzesz alatt inkabb jobban esik a torna. Csokkenti a fajdalmot. Tudom, en rosszul vagyok beallitva, anyam is megmondta. :)

    VálaszTörlés