2012. április 29., vasárnap

Kirándulós nap

reggel : kávé
de: 65g magos zsömle, 50g párizsi, mustár
ebéd: ua+ alma
uzsi: sk müzli+ kávé
vacsi: másfél adag káposztaleves
este: banánturmix

összesen:   1300 körül, kicsit több

mozgás: 8km túra, 400m szintkülönbség :) nagyon jól ment, én vittem a hátizsákot jól meg is izzasztott!
Mivel a túra végállomása egy házi sörfőzőben volt,  végre ihatott a férjem én meg szépen hazavezettem, nagyon kívántam a  sört, de nem ittam, helyette egy korsó szódát és egy kávét ittam!

Holnap kell vegyek pár rövidnadrágot, mert csak 1 van hordható állapotban, de az is elég bő már.


Update!
Na a mérlegelést nem elfejtettem??? 78 kiló kereken, igaz voltam már a héten 77.6 is, de most ennyi, ez 0.4 kiló mínusz egy hét alatt, lehetne egy hajszálnyival több is, majd a jövő héten, időm van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése