2012. április 19., csütörtök

Ma nagyon

lusta vagyok írni, hangulatom is változó, ma házisárkány üzemmódba kapcsoltam, jöjjön már meg, étvágyról nem is beszélve...

reggel: kávé  50kcal
ebéd: 1 tk császárzsemle, 2 hamburgerpogácsa, kevés majonéz és kecsup, jégsaláta 350+180+150
uzsi 150g light joghurt, 50g natúr müzlivel  200kcal
du: pancsolt rák-kagyló leves 150kcal (max)
vacsi 1 hamburgerpogácsa, csalamádé 180+ 50

összesen: 1310 kcal, egész jó...+0.7 kcal Zéró Cola- kellemes csalódás, eddig nem ittam ilyet...

mozgás: 35p light intervall ami átcsapott táncba:)), vagy valami olyasmibe..., leizzadtam, nagyon élveztem

A hamburger sokkal finomabb, olcsóbb mint amit bárhol eddig ettem!
400g darált vegyes marha-disznó, hozzá kevés mustár, kecsup, apróra vágott zöldhagyma, fokhagyma, só, bors, semmi más!
6 darab kb 70g-s pogácsa lett belőle! Akár le is lehet fagyasztani. Kéthetente egyszer be fogom iktatni és többet nem megyek gyorskajálda közelébe..., nem is beszélve a fagyasztott termékekről...(igaz olyat nem is szoktam venni)
Egy bánatom van, nem találtam finom savanyított ecetes erőspaprikát:(
Holnap light nap, ebédre nagy adag tonhalas saláta, esetleg pirítóssal...



   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése