2012. április 5., csütörtök

Megint Burger:(

nem vagyok rá büszke, de minek vetítsek, a reggeli nem evés utána rohangálás, ügyintézés és a nem előregondolt étrend megbosszulta magát, de édes ez a  bosszú :) és még zöldcsütörtök is volt, igaz volt a burgerben egy kis saláta...

reggel: kávé                           50 kcal
ebéd kicsi hamburger menü   630 kcal és 80g ch
du 1 adag bableves               200 kcal
este  ua.                                200 kcal
      banánturmix                    250 kcal

összesen:  1330 kcal

mozgás : nagy kör-3.6km tempós  séta (35 perc)
              Tracy A.Transform 1-10 (30 perc)

izomláz az van, rendesen...
Nagy aha élményben volt ma részem, megértettem miért kell többet ennem mint 900-1100 kalória, olyan volt mint egy villámcsapás, tényleg:)
Köszönöm, hogy nem hagytátok, hogy butaságot csináljak hosszútávon: Boszi és Kedves Névtelen!
A holnapi böjtnapot is átgondoltam, ebédre  paradicsomleves és vacsorára egy nagy tonhalas saláta lesz, napközben sok tea, esetleg gyümölcs!


8 megjegyzés:

  1. Örülök a megvilágosodásnak :)

    McDonaldsban is lehet normálisat enni, a grillcsirkés wrap csak 420 kalória, és elég kiadós adag. Jó alternatíva lehet, ha már muszáj bemenni.

    VálaszTörlés
  2. En orulok, hogy valtoztatsz es orommel olvasom ezeket a szuper tornakat is. Az izomlaz jo jel, azt jelenti valami beindult... a banan jo kaliumforras es ajanljak izomlazra es edzes utan.

    Arra vigyazz kell heti 2 pihenonap (tempos seta, gyaloglas stb. az mehet) amikor regeneralodik a test. Ne facsarjad ki magad.
    En pl. heti 4-szer jarok, heti 3 pihenonapot tartok es igy egesz jol egyensulyban vagyok. Az elejen lelkesen heti 5-6 napot edzettem (2 hetig) napi 1-1.5 ora es nem haladtam, csak faradt voltam fizikailag, nem birtam vegigcsinalni a programot rendesen, mindenhol csaltam.

    Most nem szabad elszallnom husvetkor. Fitness kalacsot sutok szombaton, foleg sonka es tojas tormaval reggelire, egy szelet kalacs max., semmi edesseg (amugy sincs nalunk husvetkor edesseg, csak az egyik kalacs mazsolas-citromos). Edzest nem hanyagolom el, megigerem. :) Cel az acel!

    Hajra-hajra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szombatra én is sütnék valami kalácsfélét, eredetileg zsömlékre gondoltam, ilyenekre:http://megfozlek.blogspot.com/2011/11/kicsi-zsemle-de-finom.html
      csak ketten leszünk, nem akarok nagy kalácsot sütni, sonkát is csak fél kilót vettem, most az jutott eszembe, hogy zsömlésítem a kalácsot, akkor elég ha csak 4-5 darabot sütök, mert vasárnap úgyis elmegyünk családozni.
      Milyen recepted van, vagy a klasszikusat variálod át egészséges és kalóriaszegény alapanyagokkal?

      Szerencsére húsvétkor lehet ügyesen enni, egy kis odafigyeléssel, menni fog:) Utána úgyis megy minden tovább a megszokott rutinnal!
      Csak ügyesen és okosan!

      Törlés
  3. A kalsszikust alakitom at valojaban. Tej 0.1%-os, nyirfacukor (xilit/xylitol), teljes kiorlesu tonkolyliszt 2/3-ban, 1/3 feher tonkolyliszt, vajbol talaltam low fat vajat (margarint nem hasznalok soha, low fatnek 40%-os a zsirtartalma, zsirszegeny tejbol keszitik), tojas az marad, nem ellensegem. Meg kell kaloriat szamlalnom hozza, amig megkel addig kiszamolom. Fel kilo lisztbol keszitem es kette osztom ket negyedkilosra. 2 fore nem kell sok...

    Most lebuktam ki vagyok (en ezt hasznalom):
    http://www.connachtgoldfoods.ie/butter/detail/low-fat-butter/

    VálaszTörlés
  4. Miért buktál volna le?
    Max annyi, hogy Írországból írsz:) eddig is sejtettem, hogy nem Mo-ról...
    Margarint és sem használok, vaj esetleg kis zsír, magam olvasztom kacsából, múlt héten kaptam light vajat a piacon, azzal fogom sütni, csak kipróbálom a kalácstésztát zsömlének...
    Édesítőnek steviát használok, de asszem kell egy kis cukor az élesztőnek, ha porélesztő akkor nem kell, úgy hallottam!

    VálaszTörlés
  5. Igen, az ekezetek koros hianya...

    Sokan azt hiszik kulfoldon konnyebb. Ugyanugy vadaszni kell az alapanyagokat, sot! Van amit nem kapok meg (ugy kell hozatni Mo-rol), vagy csak nagyon nehezen. Itt is dragak az egeszsegesebb dolgok, nem ingyen adjak. Itt is kell elkesziteni es megtervezni magamnak, nincs szakacsom. Sokkal tobb a szemet etel, a gyorskaja (etteremben is pocsek, olajban sutott minden). Illetve ugyanugy el kell jarni sportolni, izzadni es nehez idot szakitani ra munka mellett. Minden ugyanolyan, tanusithatom. :)

    Most fogom eloszor kiprobalni a friss elesztot xilittel. Eddig barnacukrot (nadcukrot) hasznaltam, azzal mukodott. Ennyi a valtoztatas a tavalyi receptemhez kepest. Steviat is vettem kiprobalni, de meg nem nyitottam ki. A xilit bejott, de nem olcso (mondjuk nem fogy sok, csak skot vagyok)... ezert gondoltam atcserelni.

    VálaszTörlés
  6. Most neztem, kelt tesztahoz nem jo egyik sem. :( Marad egy csipet nadcukor az elesztohoz adva.
    Azt is irtak a sutoporos tesztakhoz meg keshegynyi szodabikarbona kell ha edesitot hasznal az ember.
    Minden nap tanulok valamit... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó hogy mondod, amúgy most jutott eszembe, nincs is élesztő itthon, megyek veszek, legalább beugrok a C&A-ba, megnézem magamnak azt a nadrágot:)
      A külföldi tapasztalatokkal kapcsolatban, valóban sokkal nagyobb a választék a vacak és a jó dolgok tekintetében is és sehol nincs kolbászból a kerítés...
      Éltem 4 évet külföldön, igaz régebben kb 14 éve, tovább nem bírtam, de jó iskola volt, nem bántam meg:)

      Törlés