2012. április 4., szerda

reggel kávé
ebéd 1 és fél adag bableves 1 szelet kenyérrel(rozs)
du 1 müzli szelet 125 kcal
este nagy adag saláta
esetleg még alma vagy banánturmix vagy mindkettő

összesen: 1100 kcal körül 

mozgás 70%--ban  p90x-cardió, igen kemény:), de tetszik

letöltöttem a  Tracy Anderson féle cuccot is, de valamiért nem játssza le a dvd, még próbálkozom.
A vacsi salátám isteni volt: jégsaláta, paradicsom, újhagyma, retek, répa, 5g reszelt zsíros sajt, 10g fenyőmag, kevés joghurt, olíva, 1 kemény tojás, só, bors, citromlé, alig bírtam megenni, de volt vagy 500kcal sztem.

Holnap zöldcsütörtök, tehát spenót, utána nagypéntek, tehát semmi csak inni fogok.
Szombaton sütés főzés...

4 megjegyzés:

  1. Hogy bírod reggeli nélkül? Én kb. használhatatlan lennék... és hiányzik is ez a kalóriamennyiség az étrendedből.

    VálaszTörlés
  2. En anno mindig tizoraival kezdtem (gyumolcs), reggel nem birtam megenni semmit. Aztan rajottem, hogy csak a meleg dolgok johetnek, az megmarad bennem. Azota minden reggel kis adag meleg zabkasaval inditok es imadom. Megszoktam. Raeroltettem magamra, most meg mar nem tudnek meglenni nelkule. :) Pont a kaloria miatt csinaltam es a napi 5-szori etkezes miatt (reggebben 3 volt), igy sikerult 1200-rol 1450-re novelnem. -- Apro trukkok.

    En meg sosem hallottam zold csutortokrol... de tenyleg. A nagypentek nalunk husmentes, akkor halat eszunk mindig.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok lányok!
    Ma esett le nekem, miről is beszéltek -jobb később- vagyis az, hogy azért kell többet ennem, hogy legyen majd mit csökkenteni ha muszáj lesz, legalább is ez győzött meg igazán.:) + persze nem lassítom le vészesen az anyagcserémet.
    Van amikor reggelizem, de megpróbálom ránevelni magamat, hogy rendszeres legyen! Bocs, hogy ilyen csekély értelmű voltam és ksz, hogy nem hagytok a saját fejem után menni, amire eléggé hajlamos vagyok!

    Én erdélyi vagyok és ott én sem hallottam sose zöldcsütörtökről, az itteni katolikus barátaimtól tudom, hogy van ilyen! itt bővebben a témáról, nagyon érdekes: http://mek.niif.hu/04600/04645/html/khp0016.html

    röviden: "Nagycsütörtök az Oltáriszentség szereztetésének ünnepe, Jézus szenvedésének kezdete. Bátai neve csonkacsütörtök. Ritkán zöldcsütörtök neve is hallható. Ezt Somogyi Elek így magyarázza: ez a név a Getsemáni nevű zöld kerttől származott. melyben a mi váltságunk zöldülni és csírázni kezdett."* Bálint Sándor: Karácsony, húsvét, pünkösd

    VálaszTörlés
  4. Nem szabad anyagcsere minimum ala menni es kiegyensulyozottabb is lesz az ember, nem lesz ehsegroham es nem kivanod az edesseget, tudsz ra nemet mondani, mert nem leszel farkasehes. Tovabba kell a feheerje az izmokhoz, szenhidrat az eronlethez es a sprothoz. Hajra!

    VálaszTörlés