2012. április 10., kedd

reggel kávé
ebéd másfél adag gulyás 50g rozskenyérrel és 10g 12%-s tejföllel
du 50g kenyér, 1 csésze kávé
uzsi saláta:50g saláta, 100g alma, 50g uborka, 10g reszelt sajt, 10g fenyőmag, kevés olaj+szójaszósz
vacsi: 1 müzli szelet? 125kcal

eddig: kb 1000kcal és 120g ch
na ez nagyon kevés, akkor még eszem 50g sótlan mogyorót +300kcal és 10g ch

összesen: 1300 kcal és 130g ch

mozgás: zumba abs- 20 perc + Tracy post pregnancy 45 perc ( olyan a csaj, mint egy robot), de nekem nagyon tetszik, persze nem ment minden, de idővel majd fog:)

Holnapra még van gulyás, azután gombapörkölt lesz fagyasztott zöldségraguval és barna  rizzsel.
Dokihoz holnap megyek, mert ma délelőtt már nem jutottam el hozzá.

8 megjegyzés:

  1. Szia! Olvasni foglak most már téged is :) Sok sikert neked, ahogy látom, kb. egy súlyra szeretnénk eljutni. Szerintem így együtt ügyesebbek leszünk! =)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is Andi vagyok:)
    Két Andi ügyesebb mint egy!
    Én is követni fogom a naplódat, csak ügyesen, okosan, mindent bele!

    VálaszTörlés
  3. Olyan jó látni ezt:
    "eddig: kb 1000kcal és 120g ch
    na ez nagyon kevés, akkor még eszem 50g sótlan mogyorót +300kcal és 10g ch"

    Remélem, a dokinál minden rendben lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam, hogy a hatás,nem marad el, képzeld ma még reggeliztem is:)))

      Doki, OK, Hála a Jóistennek, csodálom, hogy ilyen "olcsón" megúsztam az utóbbi tíz év vacak életmódját:(

      Törlés
    2. Jajdejó!!! Akkor innentől most már okosan :)

      Törlés
  4. Egy apro komment. Jo latni, hogy egy kis extra kaloria meg belefert es nem 1000 korul van. 1250-1300 szerintem tokeletes lesz mozgassal kombinalva.

    Valahol olvastam, hogy napi 20-25g zsir kell csak a szervezetnek, ha adunk neki tobbet akkor raktaroz. Az olajosmagvak ezek szerint nem a legidealisabb kaloriaforras a magas zsirtartalom miatt.

    Tovabba azt is irtak, hogy este lefekves elott inkabb feherje, hogy ejjel taplalja az izomkat, ne azokat bontsa le a szervezet.
    En amikor nem vagyok ehes akkor feherjeitalt szoktam magamba eroltetni. Valaki kifejezetten utalja, en mar megszerettem. :)

    Nem azt mondom ez a tuti, csak en igy hallottam, igy szoktam...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Tudom, hogy sok a olaj a mogyoróban, de hirtelen nem volt más itthon, ma voltam piacon és bevásároltam:)
      Ennek a fehérjeitalnak utánanézek, olvasom, hogy sokan isszák, de eddig azt gondoltam, hogy nekem még nem kell, még nem mozgok annyit és még nem is fogytam annyit, lehet hülyeség amit írtam, ezért még utánaolvasok!

      Törlés
    2. Nem testtomeg/izomtomeg novelesre hanem vacsora helyett. Alacsony benne a zsir es a szenhidrat, magas a feherje. Este lefekves elotti utolso evesnek amikro nincs mas otthon. :)

      Vigyani kell, hogy ne aszpartam legyen az edesito benne (en azzal megszivtam eloszor) es tejsavo feherje legyen, ne valami noname ipari hulladek feherje.

      Törlés