2012. április 7., szombat

reggel kávé
ebéd  50g zsemle, 30g sonka, kevés vaj, 1 tojás, sok zöldség
du    ua.
vacsi 2dl forró csoki:)
este gyümölcsös smootie : fél alma, 5 szem szőlő, 3 gerezd grapefruit

eddig: 1122 kcal és 103g ch 

Na kérem, nagyon finom lett a kalácstésztából alkotott zsömle, máskor is fogok ilyet sütni az tuti:)
200g tk lisztkeverék, 100g sima liszt, 5g vaj(light), sajnos nincs ráírva mennyi kalória, 1 tojás, 20g aszalt fekete és vörös áfonya, 1.5 dl tej (kevés megmaradt), csipet cukor, só, negyed élesztő, asszem ennyi... háromszorosára megkelt és lett 8db, kb. 50g-s cipócska.
 Úgy ültem le az asztalhoz, hogy kettőt megeszek az biztos, de csak egyet tudtam, délután repetáztam.
A forró csoki meg úgy volt hogy, kész lett a Sacher, 1 picit nyalakodtam és a csokimázas kis lábast felöntöttem tejjel és szépen megittam, na:)

Holnap,a férjem családjánál leszünk, nem lesz vészes, mármint a menü: töltött káposzta - egyet megehetek és paprikás csirke, az sem vészes köret nélkül, salátával, majd jön a Sacher, aminek nem tudok és nem is akarok ellenállni, 1 szelet 1 csésze  finom kávéval, ez lesz holnap.
Hétfőn pedig ha nem lesz nagyon vacak idő, elmegyünk túrázni és picnicezni Visegrádra, ott majd lemozogjunk.
Félek a hétfőtől, ugyanis a múlt hétfőt leszámítva, a mérleg még egyszer sem mutatott 80kg alatti értéket, de lesz ami lesz én nem fogom feladni, adja fel a mérleg:)))
Kókuszkockát nem sütöttem, van elég édesség, esetleg a jövő héten Shapeshifter  túrógombócát fogom kipróbálni, már régóta szemezek vele: recept



3 megjegyzés:

  1. Kitartas. Szoritok a merlegeleshez!

    Sacher recept is johet. Paromnak szulinapja lesz jovo heten es imadja a csokitortat, de meg sose sutottem Neki. Nagy meglepetes lenne. :)

    A zsomi receptet megneztem, jonak tunik.

    Jelentem a kalacs megkelt. Elesztohoz csipet barnacukrot raktam, a tesztaba meg az 5 kaveskanal cukorbol 4 nyirfa 1 barna. Kicsit elcsaltam... duplajara kelt, mukodik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írtam egy szép hosszú választ ami elszállt, mert nem voltam bejelentkezve...:)))
      Majd délután megint nekifutok, addig is jó étvágyat az ünnepi ebédhez és szép napot!

      Kalácsnál az a 2 kanál cukor nem mérvadó, kalóriát számoltál?
      Én lusta voltam...

      Törlés
  2. Hat en is lusta voltam. :)
    2 vekony szeletet ettem belole. Gondoltam ha mertekletes vagyok nem szamit annyira... ennel dietasabbra nem tudtam elkesziteni, ez van.

    VálaszTörlés