2012. május 7., hétfő

2. hónap lezárás(kilók és centik)


                  márc.26     ápr.09      máj.6
Magasság   163 cm     163 cm    163cm 
Súly             81.2kg      79.8 kg    77.6 kg
Mell            102cm      104 cm     106cm
Derék          90cm         87 cm      84cm
Csípő         112cm      110 cm     109.5cm
Comb          70cm        65.5 cm    65.5cm
Kar             35cm        32 cm       35cm
Mell a.         92cm       85cm        82cm
Vádli           37cm        37cm       38cm



15 megjegyzés:

  1. Szerintem szép eredmény, kitartás a továbbiakhoz! Ne vágyj gyorsabb fogyásra, ez a tempó jónak tűnik.

    VálaszTörlés
  2. A lenyeg a fokozatossag, es ez tokeletesen lathato itt. Csak igy tovabb! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen Ann és PrettyWitch, nem a legjobb, de nem keseredem el, változás van. látható, az alakom változik, formálódik, biztos lesz ennél jobb és rosszabb eredményem is:)
    Ti hogy álltok, nagyon kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  4. Én most stagnálok, egyelőre próbálom tartani egy pár hétig a 69-70 kg körüli állapotot, mert kicsit besokalltam. Ha majd újra lesz kedvem, folytatom 65-ig.

    VálaszTörlés
  5. Koszonom kerdesed...

    A korhaz es masfel het kotelezo pihenes utan en is stagnalok, 65.X reggel, 66.X este. De formalodok cserebe. Most mintha a vadlim formasodna (hala Enikonek). Mindig talalok valamit amin javitani kell, az ember sosem boldog azzal amit eler, tobb es tobb kell.

    Feladtam a kondit, mar csak otthoni DVD a meno es tobb kardio. En azt hittem halado vagyok, de Eniko kezdo adagjait sem tudom neha vegigcsinalni (kg. 2 hete tornazom ra, ezzel kezdtem az "uj eletem", rengeteg penzt es idot sporol nekem vele). Tovabba van hova fejlodni, a sulyokkal elbirtam ez a kardio meg megol. Hogy is van ez?

    Mondjuk en a Pottom Panna 180 centimmel nem sirok. 62 alatt mar korosan sovanynak minositenem magam. Csak zsirszazalekot akarok veszteni es ujabb 2-3 kilot max, meg az a narancsbor a feneken... igy nem tudok bikinit felvenni! Hihetetlen makacs! Oda ment eloszor a zsir, onnan fog eltunni utoljara (Eniko szerint es en hiszek neki). Turelem. :)

    VálaszTörlés
  6. Egy kis komment. Amikor nekem megallt a fogyasom akkor mozgasformat szoktam valtani. Eniko terveben most az a jo, hogy minden nap mas van, nem unalmas es valtozatos. Mindig mas izomcsoport. Frenetikus ez a no, odakat zengek csak rola. Miert nem ismerik tobben Magyarorszagon? Mindenhol Reka es Alexandra folyik a csapbol... es O? Meltan megerdemelne!

    Es sosem tudok eleg halas lenni Neked amiert itt a blogodon emlitetted. Nekem most o a favorit.

    VálaszTörlés
  7. Ann, lehet kérek én is edzéstervet!
    Ezt én sem értem, hogy ez jobban megdolgoztat, mint amit a teremben tornáztál, pedig az sem volt piskóta:)))
    Ma Jilliant tornáztam ez is intervall és tetszik a stílusa olyan katonás, tracyt meg nem akarom abbahagyni az a fixa ideám, hogy a tornájától szép izmos és csinos leszek.. (sztem az már félsiker, ha hiszek benne:)))

    VálaszTörlés
  8. Ann, még annyi, hogy a magasságodhoz képest, nagyon kevés a súlyod én sose leszek 62 kiló a büdös életben asszem!
    Barátilag és aggódva kérdezem, nem estél át a ló túloldalára? Vigyázz magadra, kérlek:)
    Értem h még nem vagy 62 és azt is, h formálódni szeretnél.

    VálaszTörlés
  9. PrettyWitch, megértem, h elfogy a lendület, főleg mikor már jól érzed magad a bőrödben, arról nem is beszélve, az utolsó kilók mennek le a legnehezebben!
    Nálam már szinte Stockholm-szindróma van a diétával kapcsolatban, csak el ne kiabáljam...

    VálaszTörlés
  10. Probaljad meg ezt a linket:
    http://tornavideo.hu/wp-content/majusi_edzesterv.xls

    Hat most meg 65-66 vagyok, az meg pont jo. Amikor sportoltam anno 58 voltam, de akkor zorogtek a csontjaim. 63 voltam amikor jol ereztem magam. Megvan az a par kilo a fenekemen es combomon. Mashol semmi. A combom ha terdtol indulunk ugy 2/3-ig tokeletes feszes majd az utolso 1/3 meg szetfolyik meg a fenekem is. Miniszoknya mar jol all, csak ala nezzenek. :)Azt kell feszesse gyurni! Ez a celom.

    VálaszTörlés
  11. Na szoval a veget pontositom: az utolso 1/3 ahol osszeer a combom ott gaz. Es a miniszoknya ala NE nezzenek...

    A linket masoljad ki es masoljad be bongeszobe, ugy latod a majusi tervet amit e-mailben kaptam.

    VálaszTörlés
  12. Így több mint egy év diéta után, már egészséges BMI-vel arra jutottam, hogy most egy ideig nem foglalkozom azzal, hogy nézek ki, hanem végre eszek olyan kajákat, amikre egy éve vágyok (pl. kakaós csigát reggelire), és megpróbálok súlyt tartani. A futások maradnak. Ha nagyon elszalad a ló velem, újrakezdem, meg akkor is, amikor a kényelmesség felett győz a hiúság. De most fizikailag is és agyilag is kell egy kis pihenő.

    VálaszTörlés
  13. Noémi:)
    csak rosszul mértem eddig, összegörnyedve próbáltam leolvasni a centit, kihúzom magam és máris nagyobb lett, a combomat meg feljebb mértem, nem baj, úgyis tükörre fogyunk nem?

    VálaszTörlés
  14. Ann, értem amit írsz nagyon is, nekem még így is elég formás a lábam kb térd felett 10-15cm-ig, utána...na azt jobb nem nézni és firtatni!
    megvan a link és ksz szépen, de nincs exelem, de majd szerzek vagy valamilyen megnyitóprogramot és megnézem az edzéstervet!
    Asszem hétvégén fotózok és teszek fel képeket magamról.

    VálaszTörlés