2012. május 6., vasárnap

Hétvége:))

Elég zabálósra sikeredett, de csak a mostani keretek között...
Lássuk kb mi volt:

Péntek, reggel kávé
            ebéd 1 csirkés gyros, kevés pitával
            vacsi: fél zöldségekkel töltött palacsinta
                     1 db rántott hús csemegeuborkával
itt jönnek a  rázósabb tételek: 1 sex on the beach, 2 alkmentes koktél, narancslé tonikkal, majd  áfonyával
nem tudom mennyi kalória lehetett, annyira nem is érdekel.

mozgás: tánc

Szombat: reggeli: kávé, 1 szelet rozskenyér, 2 db virsli, 1 max másfél tojásrántotta, 1 narancslé
              ebéd:D    1 kanál raguleves, 1 szelet medvehagymás tarja, 1 kanál marhapörkölt, 1 kacsa alsó comb, 1 fél patkó rántott ponty, 1 kis nyárs rablóhús , 1 rántott gombafej, 1 rántott szárny salátával!
desszert: 3 eper, 1 kis fürt szőlő, pár kanál kb fél adag somlói, asszem csak ennyi volt....
              du: egy kávé
              vacsi: ha éhes leszek alma.
Hogy hol ettem ezt a remek ebédet és honnan írok( van egy kis időm, mert mindenki kidőlt az ebédtől:))
Egy tündérkertből, amit mindenkinek csak ajánlani tudok kipróbálásra, a  ráckevei Savoyai kastélyból, patinás, nyugodt, szép, igazi időutazás, vasárnaponként pedig, egy svédasztalos ebédre is be lehet ugrani, amit a kastély parkjában, százéves fák  alatt szolgálnak fel!


összesen: nagyon sok (már két napja nincs is rendben a gyomrom, nem is vagyok meglepődve)

mozgás: másfél órás séta a Duna parton

Már csak a holnapi reggeli van hátra, aztán délutántól mehet minden tovább a megszokott mederben, majd kedden reggel nagyon kíváncsi leszek a kilóimra:))), remélem nem kell kedden reggel eret vágnom...

Különben minden szép és jó, szombat reggel 0.4 kilóval voltam könnyebb, centit pedig ma reggel mértem, jelentem a mellem még mindig növőben van( eddig rosszul mértem mert nem húztam ki magamat, hanem összegörnyedve próbáltam leolvasni  a centiket) aksi lemerül, folyt köv:)

2 megjegyzés:

  1. Kellemes kepek. Tenyleg csak 3 csillagos?

    VálaszTörlés
  2. Biztos mert nincs légkondi(olyan vastagak a falak, nem is kell), kicsi a tv és a bútorzat se nem modern se nem antik, inkább szoci:) De az ágy nagyon jó kemény volt...

    VálaszTörlés