2012. május 7., hétfő

Új hét! Új hónap!

reggeli: kávé, 1 szelet kenyér, 1 adag rántotta, 1 cikk camembert, paradicsom, uborka, 1 pohár narancslé
ebéd: 1 kaukázusi kefir, 50g rozskenyér
uzsonna: leves: alaplé, 75g kukorica, 50g gomba, 10g durumtészta, 1 kanál tejszín (nagyon finom lett)
vacsora: 1 alma, 1 müzliszelet

Megpróbálom nem számolgatni a kalóriákat (mai reggeli még nem számít bele), úgy érzem 2 hónap alatt annyira belerázódtam a számolgatásba, hogy saccolni is  elég lesz. Persze le fogom mérni evés előtt a kenyeret, a zsiradékot a főzéshez, szóval a fajsúlyosabb ételeket, alapanyagokat, ch-ra és zsírra odafigyelek, már nem is tudnék úgy enni főzni mint ezelőtt, próbahét indul!
Mozgás ma nem volt, holnapra Tracyt tervezek.
Valamint, gombapörköltet bulgur és köles körettel, vegyes salátával.
Alig várom a reggeli mérleget, du mikor hazaértünk felpattantam rá és láss csodát annyi voltam mint szombat reggel, szerintem fogytam, de legalább is nem híztam ezután a hétvége után:))
Anyukám egy hónapja láthatott utoljára, nagyon megdicsért, K pedig annyiszor mondta, hogy milyen csinos vagy, milyen szép a lábad, max 3 kilót fogyjál, többet ne!!!Meg, alig várja, hogy végre a főztömet egye, pedig nagyon jókat ettünk a hétvégén :))) -tény, 2 hónap alatt elszoktunk a nehéz, zsíros ételektől-

4 megjegyzés:

  1. Sutottem oldalast hetvegen es ott all a hutoben. Nem birjuk megenni a sok egeszseges kaja utan. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj, a sült oldalast nagyon szeretjük, lehet már én sem bírnám megenni?:)))

    VálaszTörlés