2012. május 1., kedd

Kedd

reggel: kávé
ebéd: fél kisadag kínai (hagymás csirke sima rizzsel)+ leves
uzsi: ua
vacsi 1 tükörtojás, 1 pulykafasírt, savanyított karfiollal
este: banánturmix, sk müzliszelet

összesen: 1300 kb

mozgás: 2 és fél óra séta

Nem is mondtam, tegnap nagyon sok dicséretet kaptam, kb másfél hónap óta nem láttak és mindenki megjegyezte mennyit fogytam és milyen jól nézek ki, láttam a megdöbbenést rajtuk, nagyon jólesett.
Ma kínai kaja, nagyon szerettem eddig, igaz régen sem ettem gyakran, havonta kb, de most nagyon zsírosnak és nehéznek éreztem, haza kellet hoznom a felét mert nem bírtam megenni Én, a kis adagot...!!!
Az a gyanúm, hogy a mérlegem kicsit többet mutat és már 75 kiló vagyok, tegnap az ottani mérleg tokkal vonóval, 1 liter limonádéval a hasamban 77 kilót mutatott, míg az itthoni ugyancsak tegnap reggel egy pólóban, WC után, 78.2-t!, igazából lényegtelen, mert tükörre fogyok, de lehet a kcal-t 75 kilóra kéne számolnom?!
Ma rendet raktam a ruhák között újabb zsák ruhát fogytam ki, lett hely a szekrényemben és olyan ruhák állnak jól, amiket nem tudtam egy éve sem magamra tuszkolni:)))
Holnap közkívánatra bolognai palacsinta lesz, valami levest is össze kell dobjak mert nagyon kívánom már, eszembe jutott Nagymamám zöldbablevese amit hidegen melegen lehet enni... zöldpaprikával...

3 megjegyzés:

  1. Na, ez nagyon sok jo hir. Miert dobbentek meg? Azert mert azt hittek nem fogod megcsinalni? Akkor ez adjon meg tobb erot, irigykedjenek csak! :)

    En eddig ketszer csereltem ruhatarat. Mult hetven felprobaltam az osszes nyari ruhamat, szoknyamat... most nagyresze a varrononel bevenni, egy resze remenytelenul nagy es talan 1-2 amit meg sosem hordtam mert tul kicsi volt lett jo. Ez az inspiracio, amikor az ember kivirul, ujra mer oltozkodni, amikor rajon nem a ruhak mentek ossze a mosasban (en a mosogepet szoktam hibaztatni).

    Szerintem ennel kevesebb kaloriat ne vigyel be, csak tartsad. Amit vesztesz sulyt azt ellensulyozod azzal, hogy izom epul rad ami egeti jobban a kaloriat es ennyi kell legalabb, mert sportolsz is! Ne csokkentsed kerlek.

    VálaszTörlés
  2. Szia:)

    Volt aki azt hitte:),volt aki tényleg meglepődött, NŐK...
    Nem, nem fogok kevesebbet enni, viszont Angelocskánál- metálozott testek- olvastam érdekeset-7 napos zsírégető kalóriaeloszlás- ezen az oldalon van, kíváncsi lennék a véleményedre:) http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm, majd 7 day calorie cycle (zig-zag) gombot kell megnyomni!
    Tornát kicsit hanyagoltam,holnaptól megy már az is!

    VálaszTörlés
  3. Szia,

    Hat en ilyen kaloriaelosztasrol meg nem olvastam. En amugy sem szamolom patikapontos kaloriara, csak hozzavetolegesen es ahogy eppen kijon aznap egy +/-100kcalos aranyban. Amire ugyelek inkabb az alacsany zsirbevitel (30g/nap alatt) mert nagyon magas a testzsir aranyom meg mindig.

    Szoval most hallottam rola eloszor. Ha van kedved probaljad ki, de szerintem ez fugg attol is mikor van sport en azokon a napokon tolok ra +100kcalt es amikor nincs semmi akkor inkabb picit kevesebb ha nem vagyok ehes. Inkabb a testemre hallgatok.

    VálaszTörlés