2012. május 16., szerda

Sült hal és 76 kiló

szóval:
reggel: kávé
ebéd: 1 alma, 1 szendvics (60g rozskenyér, sonka, mustár) paradicsom, paprika
uzsonna: 1 pocket coffe
vacsora: sült hal-max 300g- szálkástól mindenestől, fokhagymamártás-muzsdéj-, 1 korty sör

szerintem nincs 1000 kcal sem, de még lesz egy turmix vagy kevés müzli, most megkívántam.
Reggel 76 kiló voltam, pedig megjött :)
Na és a horgászat, az nagyon jó volt, fogtam 1 teknősbékát! (szegénykét kiszabadítottam és visszaengedtem egy puszi után, nagyon megküzdöttünk egymással míg végre kiszedtem a horgot a szájából:(), 1 rákot, 9 darab keszeget vegyesen, férjem ma nem remekelt csak 1 kis kárászt fogott, de vacsira pont elég volt, a friss halnál nincs finomabb, jó ropogósan kisütve, hogy csak a nagy szálkákkal keljen bajlódni.

Holnap kínait fogok főzni durumspagettivel és a holnapi mozgást is kihagyom, hacsak nem fog kevésbé fájni a hasam.

2 megjegyzés:

  1. Gratula a kilókhoz és a halakhoz...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy! Csak úgy olvadnak le a kilók rólad! Ezzel adsz egy kis motivációt nekem, ha elcsüggedek, köszönöm!

    VálaszTörlés