2012. május 19., szombat

Szombat

reggel: kávé
ebéd: 1 comb, csalamádé, gombás zabpelyhes töltelek és zöldségleves
vacsora: ua mint az ebéd leves nélkül
este: kaukázusi kefir vagy turmix

ma is többet mutatott a mérleg, ez a 75 kiló nem adja könnyen magát az biztos!
Mályvateát  kezdtem el inni, eddig még nem jelentkezett a beígért salaktalanítás, igaz ma este ittam a másodikat.

mozgás: 30 perc intervall Jillian módra és 20 perc vinyásza  jóga ( a lifentework csatornán megy)

Holnap reggel mérlegelés...csak több ne legyek, 76 kilóval is kiegyeznék az is több mint fél kilós fogyás, habár annyi már többször is voltam a héten.

3 megjegyzés:

  1. Óvatosan a mályvateával, nekem órákkal az elfogyasztása után jelentkezett a hatása, és egy napig tartott :( Soha többet méregtelenítő tea!

    VálaszTörlés
  2. Volt már hasonló kalandom mérlegtelenítő teával, akkor egész éjszaka a mellékhelyiségben gubbasztottam! Igaz akkor 2litert ittam meg belőle:)))
    Most 1 csészével iszom esténként, mellékhatás még nem jelentkezett...mármint drasztikus, mindent elsöprő, elementáris tisztulás :))) Irigyellek a kakaós csiga miatt!

    VálaszTörlés