2012. május 20., vasárnap

Vasárnap, 76 kiló (megint és még mindig)

Végül sikerült 76 kilót mérnem ma, ami tulajdonképpen nem rossz, 0.6 kg-s fogyás egy hét alatt!
DE kedden és hétfőn már mértem 76 kilót, de utána megjött és ennek tudom be az utána mért 76.4 és 76.6 kilókat. Összesen 8 kilót fogytam március eleje óta, kb. 10 hét alatt, ami átlagos 0.8 kiló hetente:), a centik is remekül alakulnak, 2 ruhaméretet fogytam és van olyan M-s ruha ami jó rám, igaz van olyan XL-s felső. ami szintén.

Egyenlőre minden rendben, sőt az áhított piros ruhácskát előkaptam a szekrény melyéről és feljön, jó rám, picit talán szűk itt--ott, de az már egészen biztos, hogy ebben fogok pompázni a Balatonon és a tengerparton is, akkor lesz 12 éve, hogy  hordtam, a férjemet is ebben csábítottam el végérvényesen...:)))

reggel: kávé
ebéd: resztelt máj, 2 kanál tarhonyával és uborkasalátával
uzsonna: resztelt máj, 30g tk kenyérrel és salátával
vacsora: banánturmix
este: talán egy könnyű saláta

és rengeteg bodza tea, ma sikerült végre szedni, ázik a szörpnek való, holnap pedig elkészítem a bodzalevest is habgaluskával, házi hamburger lesz a holnapi menü.

mozgás: ma pihenőnapot tartottam, van egy kis izomlázam a tegnapi másfél adagtól, de nagyon-nagyon jól esett...
Nemsokára megiszom a mályvateát, enyhe hatást éreztem eddig, remélem tényleg felgyorsítja az anyagcserémet és méregtelenít.
Készen állok a jövő hétre és a 75 kilóra :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése