2012. augusztus 27., hétfő

Minden OK!


De szeptemberig szabaddá teszem magamat, kicsit elfáradtam, kicsit beleuntam, de feladni eszemben sincs!
Lassan fél éve megy a menet, elég hosszú idő...

Még nyárbúcsúztatásra lemegyünk barátokkal Balatonszárszóra (teljes ellátás...hmmm), ennek örömére beszereztem még 1 bikinit, vagyis ricsinit, mert piros pöttyös  vidám, kis darab, remélem lesz alkalmam felvenni :))) (nevezhetném árpádpöttyösnek  is :)

Ma megettem egy csík tejcsokoládét, enyhe lelkiismeret furdalás kíséretében, de olyan régen nem ettem, amúgy rendesen ettem ma és tegnap is.

Most jöjjön a lazítás: free your mind, and the rest will follow!



1 megjegyzés:

  1. Szerintem semmi baj nem lesz egy csík tejcsokitól, még enyhe lelkiismeret-furdalásod se legyen. :) Félév után nem is árt a pihi, sőt, biztosan csak jót tesz. Élvezd ki! :) Szép napokat! :)

    VálaszTörlés