2012. szeptember 12., szerda

10. nap (200. bejegyzés:)

most fel nap a változatosság kedvéért, 20 dekákról van szó mindössze, még várok egy hetet türelmesen, ha addig sincs változás, akkor nem tudom mi lesz...



suli volt, közgazdaságtan és marketing, egy tanárnő, majd az ügyvitelt is tanítani fogja, jó tanárnőnek tűnik, de sajnos a politikai és világnézetünk nem nagyon egyezik, én meg nem tudom tartani a szájamat :))) Ma még nagyon-nagyon uralkodtam magamon, csak 2 megjegyzést tettem.... egyenlőre, de lehet, h jó fej lesz és nem fog megutálni, ami nem lenne hátrány!  Ahhoz képest, hogy ilyet pont még nem tanultam sose, nem tűnik nehéznek, csak az ember mint fogyasztó és munkaerőforrás, kicsit sok a lelkemnek :)))

Délután főztem egy nagy adag becsinált levest (majd holnap  kiszámolom), majd valamit még kitalálok mellé, de lehet tojás és virsli lesz a második fogás, pénteken pedig, ha nem fog esni elmegyünk pecázni, hátha horogra akad valami...

3 megjegyzés:

  1. eddig mar lehet nekem is lenne ennyi bejegyzesem ha mar legalabb tizszer ki nem toroltem volna a blogom, mert eppen depis allapotban voltam, gratula a regiseghez

    VálaszTörlés
  2. Ksz, ksz :)

    ma én is depi vagyok, de nemtom mér :((

    VálaszTörlés