2012. szeptember 11., kedd

9. nap

Kicsit le :)

Ma ettem:



Ma sétáltam egy nagyot, Az Árkádig-ban és vissza, több mint 3 órát :)))
A jutalmazás sem maradt el, vettem teákat, ezentúl este mézes szenna- citromfű teát iszom, a suliba pedig csipkebogyó- hibiszkuszt fogok vinni, ez azért kényelmes és egészséges mert, langyos vízben fogom áztatni (macerálni), így megőrzi a C-vitamin tartalmát, az esti párositás meg azért jó, mert finom és nyugtató, vagyis jól fogok aludni tőle, amíg a szenna engedi... ( már régóta iszom, esténként 1 csészével, de még semmi drasztikus nem történt, csak viccelni próbálok:)

Vettem még karobport Julcsi ajánlása nyomán, épp most kortyolgatom,  nem olyan rossz :DDD, tettem hozzá pici fahéjat, kevés sztivit és egész jó lett, eszem hozzá egy fél rozsos kiflit, K. pedig izgul a meccsen :)))

Holnapra maradt a mai ebédből, resztelt máj (lecsós alapon, kevés curryvel és tejszínnel), lidl-s krumplipüré (ilyet rég nem ettem, de felháborít, hogy egy kanál püré majdnem 100g=350 kcal) és párolt lila káposzta, aminek sajnos semmi íze nem volt, hiába fűszereztem, a káposztaízt nem éreztem igazán, jártam már így fejes káposztával is, pedig piacon vettem... suliba pedig pulykasonkás rozsszendvicset viszek paprikával, almával.

Úgy szeretnék már új számokat látni a mérlegen, mondjuk 68 valamennyi...

6 megjegyzés:

  1. Milyen az Andi-leves? :D Én egy kis mézzel ittam a karobos tejet, és imádtam, de mondjuk már előtte is volt szerencsém a karobhoz. Ha bármilyen receptet kitalálok, majd megosztom. :)
    Teák... Hogy mennyire fanatikus vagyok! A héten még vennem kell pár dobozzal, pedig nem nagyon van időm inni... De ahogy így említed, lehet, hogy csipkebogyó mindig lesz nálam a suliban, és meleg vízben is megázik az napközben... :D Köszi!
    Annak meg örülök, hogy ma le nap volt, nemsokára látni fogod azt a 68 valamennyit is. ;) (Durva, majdnem egy súlyban vagyunk! Mennyire elengedtem magam a nyáron... :S)

    VálaszTörlés
  2. Andi-leves: felteszek kb fél liter vizet, fűszerezem, általában vegeta, vagy leveskocka, ha forr beledobok 100g fagyasztott zöldségkeveréket, 10-15g cérnametéltet, 1 percig forr és elzárom, 5 perc múlva eszem, 1 kanál tejföllel.

    De van amikor szója szósszal vagy curryvel főzöm, akkor kihagyom a tésztát és 1 felvert tojást adok hozzá (ilyenkor jó csiposen, ecetesen eszem, de volt már olyan, hogy csalamádét is belefőztem)

    Mikor kész, magam elé veszem a lábost (tudom, ezt nem illik:) előveszem a könyvemet és jó 20-30 percig elnyammogok rajta és olvasok közben, gyerekkoromban szoktam erre rá, nagyon-nagyon szeretem (ti. a leves evéskor nem kell annyira odafigyelni, lehet nyugodtan olvasni)

    Teák, most pont jól fognak esni, jön a hideg majdcsak valamikor :) A karob is jó lesz, azt olvastam nincs benne zsír, meg semmi izgató, stimuláló anyag!

    Koszi! Jó hosszú lettem xD

    VálaszTörlés
  3. a kaposztak mar csak ilyenek ha jo sok tap erte oket vagy nem volt eso izetlen semmi izuk lesz en olyankor ha rantom az edes kaposztat akkor hozzaadok 1 kanal ecetet es borst, sot keves olaj meg 1 pohar viz

    VálaszTörlés
  4. Jól hangzik a leves. Még gyümölcslevesen kívül soha életemben nem főztem levest (bár egyszer a babfőzelék bableves lett... kicsit elszúrtam), de már annyi műsort láttam a nyáron, hogy valamit nekem is ki kell találnom - aztán izgat a dolog, mert a húgom meg tök menő a levesek terén...

    VálaszTörlés
  5. Bea:) én is öntögettem fel, meg sóztam, borsoztam, eceteztem és édesítettem, ja és, nem csak hogy semmi íze, de még meg sem puhult rendesen, azért megettük :)))

    Biztos ez a szárasság, meg a sok táp, ugyanez a krumplinál, paradicsomnál, sajnos...

    VálaszTörlés
  6. Julcsi én nem tudnék leves nélkül élni:)))

    VálaszTörlés