2012. szeptember 21., péntek

18. és 19. nap (dugjatok a 220-ba : )


mer mingyá megőrülök, arra jövök haza, péntek este, hogy a hűtő megadta magát, Az élettől megfosztva békében pihen! Alulról szagolja az ibolyát! Földobta a talpát! Beadta a kulcsot! A fűbe harapott! Ez egy ex-hűtő, a fenébe...  szerelőt csak holnap hívunk, a málnát sikerült megmentem, a szomszéd jóvoltából, a többi nem annyira gáz... csak most vagy megjavítják, vagy nem,  majd holnap kiderül.

Gyorsan pótolom a tegnapi és a mai táblázatot, egész jókat mutatott ma a mérleg és nagyon finom töltött csirkecombokat sütöttem! Holnap, ha minden jól megy jövök fotókkal és a recepttel (a fotó rólam lesz, mint töltött csirke:)

Tegnap megvolt a jóga, sajnos a könyököm teljesen kisebesedett a nagy buzgalommal végzett könyöktámaszok miatt...ma meg megvolt a 3 km-s gyaloglás!

Tegnap:


és ma:


az ideg hajtott ma a nutellás üveg felé.. a sport szelet, no azt jókedvemben ettem, akkor még nem tudtam a hűtőről semmit :)))
Na  legyen már holnap...


2 megjegyzés:

  1. kiloni a nutellas uveget, ugyis csak lemerit, kellemes hetveget

    VálaszTörlés
  2. Életemben egyszer ettem nutellát, és utána megmondták, mennyi a kalória benne, szóval sztornó a dolog. :D Üveggel biztosan nem veszek, de alkalmanként esetleg jöhet...
    Sajnálom, a hűtőt... :(
    A képeket várom! :D A sport szelet meg igazán belefért a napodba... :) Remélem, jobb lesz a hétvégéd, mint a péntek estéd.

    VálaszTörlés