2012. szeptember 27., csütörtök

24. és 25. nap

Megy minden a megszokott módon, vagyis súly hol fel, hol le, mostanában inkább fel! Ki érti ezt?
A myfitnes azzal kecsegtet, hogy ennyi meg annyi leszek...5 hét múlva... na kíváncsi leszek :)))

Tegnap:


jó számok, de a mérleget ezt nem hatja meg...

Ma pedig:


Nemrég megfőztem egy jó nagy adag paprikás csirkét, ha holnap jó kedvem lesz, nokedli lesz hozzá, ha nem akkor is, mert megígértem (annyira finom lett a saját vegetától és paprikakrémtől  remélem holnap eljutok a piacra utánpótlásért).
A jóga is megvolt, most kezdek visszarázódni bele és már majdnem jólesik..
Ma amúgy 68.4 kiló voltam, botrány, de sztem jönnek a nehéz napok hamarosan...

3 megjegyzés:

  1. 68,4 kg, nem? :)

    A mai napoddal nem tudom, hogy bírtad ki, imádom a tojáslevest, de nem laktat :(

    VálaszTörlés
  2. Andikám, nem bírsz megszabadulni a hetvenesek árnyékától...:)

    VálaszTörlés
  3. Ilyenkor itt zümmögtök mint a legyek, mi??? :D

    Mondom én, agyban még fogtam fel, üldöz ez a 70 akármennyi, javítom ...:)))

    VálaszTörlés