2012. október 7., vasárnap

5 hét után 67.4 kg

-2.8 kiló, nem rossz az!
A héten 40 deka, ha így menne tovább még 5 hét és nagyon elégedett lennék! Elérném eredetileg kitűzött célomat, ami, őszintén megvallom, márciusban elérhetetlennek tűnt...

Ma eső miatt elmaradt a séta, tegnap meg volt egy spontán sütizés, felfedeztem, h kb. 10 hónapja van egy csomag leveles tészta a hűtőben, meg kéne sütni és lőn :)) Egyik felét lekvárosan (bio eper, 160kcal/100g) a másikat pedig megszórtam magkeverékkel és parmezánnal és stanglira vágtam...mennyei érzés volt a ropogós tészta.:))) Ennek fényében is igen elégedett vagyok a mai kilókkal...

Új hét, remélem hamarosan két hatost fogok látni...

Ma bableves volt csülökkel, du. szendvics sonkával, alma és este lesz még 1 banánturmix.

1 megjegyzés:

  1. Abszolút nem rossz! :D Sőt, jobb, mintha pluszban lenne... :P;)
    Képzeld, én meg pont mázlista voltam a futásnál: amikor visszaértem a koliba, és kinyitottam az ajtónkat, akkor szakadt le az ég...
    További ilyen szép sikereket! ;)

    VálaszTörlés