2012. október 14., vasárnap

6 hét után: 66.6 kg :)

Nagy az öröm, képzelhetitek, a héten volt minden, 68, 67 akármennyi, szóval ez igazi meglepetés volt!
A múlt héten is rendesen ettem, ittam, lassan elérem a kitűzött célt!

(pont) A mai napon megkaptam az első  ne fogyjál már többeteket,  anyámtól és K-tól. még nem tudom, hogy örüljek, vagy bosszankodjak ezen...(anyám július óta nem látott...)

Amit viszont ma műveltem, az inkább vétkezés volt, mint étkezés, avagy töltőnap, avagy irányított elhajlás :)))

Svédasztalos ebéd a Savoyai kastélyban (világi barokk, holnap művészettörténet vizsga :), az volt a taktikám, hogy hús és saláta minden mennyiségben, ezt be is tartottam + a végén 1 kocka meggyes mákos pite, de a mennyiség! : 1 rántott csirkeszárny, sült oldalas, kacsacomb, sült pulyka, rántott ponty, pacalpörkölt, marhapörkölt, minden nagyon finom volt, ja halászlével kezdtem :))) nem kezdtem el kiszámolgatni... és kezdek éhes lenni, gyümölcs lesz azt kívánom, körte  és szőlő.

A bmi-m 25.1, hurrá, hurrá és ihaj-csuhaj és holnap jönnek Juliék hozzánk pár napra! Sztem lesz közös  ha jól számlom, -35 kilós kép, a -20 kilós mintájára, azt a kutyafáját, de ügyesek voltunk-vagyunk-leszünk!!!




4 megjegyzés:

  1. Ismét gratulálok! Megy ez neked nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. Yeah!!! Nemtom, mit szóljak, már elmondtam!!!

    VálaszTörlés
  3. naggggggyon ügyesen csinálod! maximális gratula! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát ez nagyon szép eredmény! :) Ügyes vagy, gratuláció! :)

    VálaszTörlés