2013. február 12., kedd

A dezodor próbája,

az edzés, az edzés próbája az én vagyok és fordítva, a mai edzés tanulsága: vissza a mellényből és keményen dolgozni, a többi csak duma!

Na, hogy miről is van itt szó!

folytatva az ökó-bió ésatöbbi próbálkozásaimat, elkészítettem első és második saját dezodoromat, a recept pofonegyszerű és olcsó, már arcpirítóan :) víz  lehetőleg desztillált, szódabikarbóna és illóolaj  esetleg egy kis alkohol  mert az olaj csak abban oldódik, ellenkező esetben fel kell rázni minden használat előtt, na bumm :)
Az enyém ilyen lett: szódabikarbóna vízben feloldva, alkoholos kamilla ( bőrnyugtató és tápláló) kivonatban feloldva levendula és narancshéjolaj.( a második az nagyobb kiszerelés lett + geránium illó, az is bőrápoló), hatásos, illatos és még az edzés alatt-után is kiválóra vizsgázott, testpermetes flakonba töltöttem.
A másik ilyen akcióm az volt, hogy kb 100 g szódabikarbónát szétszórtam a szőnyegre, egy kis ecetes vízzel megspricceltem, hagytam hatni 2-3 órán keresztül és jól felporszívóztam  tekintettel arra, hogy  sokat fogok a szőnyegen fetrengeni, mondjuk jógázni, nem árt egy kis extra törődés.

Nem volt más hátra, mint előre, vagyis edzeni, átgondoltam az edzéstervemet és találtam elég sok és jó jógás edzést, az elgondolás a következő:

Fegyenc: Jó magaviselet + jóga ( amiket találtam 10-25 percesek)

Kedd: fekvő        2x (1. és 2. lépés)
          lábemelés  ua.
          jóga ( ma pl. a Summer break) kemény és volt ami nem nem ment :(

Csütörtök: húzódzkodás 2x (1. és 2. lépés)
                 guggolás        ua.
                 jóga

Péntek: kézenállás 2x ( 1. és 2. lépés)
            híd            ua.
            jóga

Vasárnap: jóga, gyakorlás

A jóga amit találtam pedig:
   





elég rövid jól kitalált sorozatok, mindegyikben kisebb- nagyobb kihívásokkal  tehát fejlődési lehetőséggel, habár ma 2 póz is kifogott rajtam, de nagyon tetszik!
Bővebb ismertető itt.








Kilók száma már 2 napja 64.0, örvendetes...

3 megjegyzés:

  1. Örvendetes kilóknak örülünk!
    Ez a jóga nekem magas :) Egyik barátnőm jógaoktató. Ha jóltudom gerincjógát oktat. Lehet egy órát ki kéne próbálni. :D
    Ugye a márciusi talin találkozunk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáld ki bátran, szerintem szórakoztató és motiváló :)
      Még szép, hogy találkozunk :)

      Törlés