2013. szeptember 12., csütörtök

Karfiolpörkölt vagy paprikás? 220 kcal/ adag

Holnapra lesz, új terv, hogy pénteken nem eszünk húst, csak ne felejtsem el...meg paradicsomleves (sajtos melegszendviccsel, módjával)

Ez  egy rendkívül egyszerű, laktató egytálétel, szezonja is van, egészséges, nem hizlal, szóval tökéletes.


pörköltalapot készítünk ( mehet bele 1-1 paradicsom, paprika is), beledobjuk a felszeletelt karfiolt és krumplit, stauboljuk ( vagy a végén habarjuk a tejföllel és lisztel), felengedjük vízzel és fedő alatt puhára pároljuk. A végén megszórjuk bőven zöld-fűszerekkel. Mennyei (salátával, savanyúsággal is)

Változatok: ehetünk mellé rizst vagy tarhonyát, vagy kihagyjuk a krumplit és tojást ütünk rá (hamis vese-velő), vagy egy kis kolbászt, füstölt akármit adunk hozzá, csak az íze kedvéért :), vagy hosszabb lére eresztjük, répával- fehérrépával- karalábéval-zellerrel, csipetkével gulyásnak.

Am. vacakul vagyok, tavaly elkerült az allergia, aszittem a fogyástól úgy megkönnyebbült a szervezetem, hogy ledobta magáról az allergiát, plusz meg is fáztam, évek óta nem volt ilyen, a citrom-manuka méz- tea csak segít!

Ma jógáztam!!! csak 20 percet, mer nem kaptam levegőt az orromon.
ezt:



2 megjegyzés:

  1. Jobbulást! :)
    A manuka mézről még nem hallottam, de biztosan segít. :) Főleg citrommal és teával. :)
    A pörkölt meg jól hangzik. :)

    VálaszTörlés
  2. a manuka méz nagyon jó :DDD sztem nem jobb mint a hazai, de nagyon dicsérik, anyutól kaptam! Köszi :) én is olvasnálak, ha írnál :)

    VálaszTörlés