2013. szeptember 14., szombat

Szabad péntek, szabad szombat

szabad szappanozniiii...:)

Péntek:    Szappan-Én: 1-0
Szombat: Szappan-Én: 0-1
                                           
Összesítés: 1-1 :) nem hagytam magam

Ma megszületett első, saját, egyedül készített, bió, hidegen sajtolt napraforgó-kurkumás, tiszta, vegyszermentes szappanom, csak legyen erőm és türelmem 2 napig nem piszkálni!

Mivel az első próbálkozásom megszégyenítő kudarccal végződött, pedig minden földi jót beleraktam, ez a második egy végtelenül egyszerű recept alapján készült, pipereszappannak ( recept  Lukréciánál), annyiban más amit én alkottam, hogy bio, hidegen sajtolt napraforgóból, 13g olajfelesleggel (hogy ápoljon- olíva és erős paprikamag olaj) narancshéj illóolaj és sok kurkuma hozzáadásával készült. ( fél adag)
Nyáron már főztünk samponszappant Julival, még érik, alig várom, hogy kipróbálhassam. (van benne diófőzet, ricinusolaj, fahéj).


Már csak várni kell....és nem kukucskálni.






                                                                                                                                                                   forrás: mnn.com
jógázni mentem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése