2014. május 11., vasárnap

Ezen a héten 5x voltam jógázni, ez már valami! (hátrahajlítás, krama, jin, half led és a mai gyilkos krama)
Amúgy ez a hét a mélypontom, pár ígéretes pillanattal.
Sok mindenben fejlődtem szerencsére,
pl. ki tudom tartani 10 teljes lélegzetig az ulpluthit:


meg  tudom fogni fél lótuszban (ardha baddhapadma pascsimattánászana) a lábujjamat- igaz csak az egyik oldalon, egyenlőre:

a fejenállásom is szépen fejlődik, elég sokáig tudom már tartani.

Van pár kritikus pont, ami nem tudom, hogy rossz technika, erő hiánya, helytelen légzés vagy valami más miatt egyszerűen nem megy. Az biztos, hogy az egómnak igen jót tesz, hogy kínlódni kell...
Ma nagyon nehéz volt a kráma, ráadásul nagyon meleg volt és délben kezdtük, talán kellett volna egyek előtte, nem csak azt a fél banánt amit bekaptam. Valamint egész héten rettenetes nyomot idő volt, ennyit a kifogásokról :)
A napüdvözleteket is szinte újra kellett tanulnom, pár apró, de fontos fogás miatt, de még most sem tiszta teljesen az egész, van még homály, van még min dolgozni :)

Jövő héten vannak a vizsgáim, szám szerint 8 írásbeli, szerdán.

Mivel a jövő hétre várom a 3 napos kényszerpihenőt, csak módjával fogok jógázni, 2 half led, 1 jin és lehet megpróbálkozom egy másfél órás krámával.

Tanulni mentem, szorítsatok nekem!

El is felejtettem megemlíteni, hogy a mérleg eddig nem tapasztalt értékekkel örvendeztet meg, most, hogy nem ez az elsődleges cél, most adja, hiába, mégis igaz az, hogy: engedd el és megkapod!

Mára gyógyult meg a vállam-hátam, majdnem 3 hétig tartott ez a buta húzódás.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése